czwartek, 25 października 2012

:)

Hej wszystkim!
Cóż... nie pisałem, bo ani nie miałem nowego rozdziału, ani odwagi by napisać smutną informację, iż zawieszam to opowiadanie...
Dlaczego?
Brak weny. Nie spodziewałem się, że normalna nie-normalna historia odniesie taki sukces - ponad 13 tysięcy wejść, 200 komentarzy... i pomyśleć, ze zacząłem pisać traktując moje wypociny jako wakacyjną przygodę...
Czy wrócę?
Oczywiście. Co powiecie na najbliższą, dłuższą przerwę od szkoły? A wiecie, ze owa już jest w przyszłym tygodniu? ale... mam na myśli dłuższą dłuższą - min. 1 tydzień. Czyli Boże Narodzenie... ale miejmy nadzieję, że w końcu się rozchoruje (od 1 września nie opuściłem żadnego dnia!? :O).

A co z shotami?
Shoty są, pomysł na nie w zasadzie też, lecz czemu ich nie raczyłem napisać? Zgonię to winę na leniwego połczyna, okey? Więc leniwy połczyn tego winien. Więc shoty również muszą poczekać... Chyba, że dostanę cudownego natchnienia ;)


Na zakończenie mojej nudnawej notki chcę podziękować WAM! Wspomniane wcześniej 13 tysięcy wejść i ponad 200 komentarzy robią na mnie ogromne wrażenie! Liczę się, że Was zapewne zawiodłem, więc przepraszam Was za to.

Czy to wszystko? Mam nadzieję, że wszystko.
Jeszcze jedno wielki DZIĘKUJĘ i wielki HUUUUUUUUG dla Was!
Do napisania! xx


PS. drugi powód dla którego nic nie psiałem to taki, ze sam się zamotałem w fabule i miałem czasami milion pomysłów na kontynuację haha

19 komentarzy:

  1. gratuluję takiej liczby odwiedzin,wybaczam leniwego połczyna,huuuug dla cb za to opowiadanie bo jest cudowne ! czekam z niecierpliwością na kontynuację;** mnie nie zawiodłeś

    OdpowiedzUsuń
  2. No ej no! Jesteś złym człowiekiem, każesz nam tyle czekać na rozdział i dajesz notkę że nie masz weny no! A zakończyłeś w tak cholernie ciekawym momencie że no kurde, mam niedosyt twojego opowiadania, mam nadzieję że jak napiszesz nowy rozdział będzie on megaaaaaaaaaaaaaaaaaa dłuuuuuugi ! :) I tak wg to gratulację xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczam Ci tylko dlatego, że wreszcie napisałeś jakieś powiadomienie i dlatego, że Twoje opowiadanie jest cudowne! I oczywiście za tego hug'a! Wiesz, że mieszkamy od siebie kilka kilometrów (chyba, że mi coś się pomyło)? Więc jeśli mieszkamy od siebie te kilka kilometrów i nie napiszesz czegoś długiego to Cię znajdę i własnoręczne uduszę i już dalszej części opowiadania nie będzie! ;p

    Love ya! <3
    P.S. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak więc czekamy na wielki powrót Połczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Połczyn znajdę i uduszę ;* nie no kocham cię i czekam na wielki XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIBSTER AWARD
    WSZYSTKIE INFORMACJE ZNAJDZIESZ NA MOIM BLOGU: http://poprostuzamknijswojeoczyi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kidy piszesz dalej to opowiadanie, nooooooooooo? Ja się już niecierpliwię! Jak wszyscy zresztą.... Więc pisz! Bo ukatrupię! Przypominam o niewielkiej odległości (chyba) od naszych miejsc zamieszkania!!! Błagam Cię, napisz coś wreszcie!

    Błagam....


    Bo umrę!

    Pisz...


    Love! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, strasznie cię przepraszam, za ten mały spamik. Możesz usunąć komentarz jeżeli chcesz, ale chciałam poinformować, że nominowałam cię do Liebster Award. :) Po szczegóły zapraszam na http://choose-your-last-words.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałeś nominowany do Liebster Award na http://historia-pewnej-koszulki-w-paski.blogspot.com/.
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaczęłam czytać Twoje opowiadania były mega igdy w życiu nie czytałam czegoś lepszego. Ale w moim życiu nastąpił przełom ... Wchodzęna ten rozdział i patrzę , że został zawieszony a na inne sobie długo poczekam . Proszę Pisze dalej. Gdy kładę się spać myślę co będzie dalej . Codziennie . Mam nadzieję , że niedługo zobaczę cd. opowiadania. Z góry thx za przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Twoi fani Cię proszą , żebyś dodałeś ten rozdział , a jak widać Masz ich w dupie

    OdpowiedzUsuń
  12. No dokładnie , a My Cię tak ładnie prosimy

    OdpowiedzUsuń
  13. To Kiedy ten cd. ? Przecierz Już po Bożym Narodzeniu o Ile się Nie myle xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zabiję jak nie zobaczę w ferie (od 11 lutego) następnego rozdziału . To był żart jak ktoś nie ogarną xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twój blog. Sory że to zrobię ale dopiero zaczynam więc mam nadzieję że się nie obrazisz jak się tu polecę : http://nakederm.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń